Saturday, June 27, 2009

Siandien buvo paskutine mano darbo diena pries atostogas ! O visur per radija ir siaip zmones tik ir tekalbejo, kad Michael Jackson numire. Vargas. Na bet ir as prisiminiau ne viena dainuska, kuria jis sudainavo. Is kitos puses buvo gal ir per daug kontraperversiska asmenybe.
Griztant prie prasidejusiu atostogu, tai greiciausiai bus idomios, ziuresim. Jei pavyks tai gal ir parasysiu cia ka nors.

8 comments:

  1. Man tai labai bus įdomūs Tavo įspūdžiai apie Lietuvą. Ir šiaip labai lauksiu naujų įrašų ir nuotraukų čia. Gerų atostogų. :)

    ReplyDelete
  2. Apmūsijęs beigi sutrūkęs zerkolas.

    ReplyDelete
  3. tvoros ar stogo dangos elementas. Matosi skylės vinims. Biški parūdyje. Nuotrauka turi ir dramą - centre išsitėškusi spiderman'ą. Beje, ar bus įdomios atostogos - priklausys nuo tavęs. Man, gyvenančiam Lietuvoje, atostogos turi praeiti su vėjeliu, t.y. tancy, pliasky, festivali, narodnyje gulianije, tau gi, amerikosui, reiks aplankyti visas šventas vietas, gal su giminėm pabendrauti. Žodžiu - pensininko atostogos :P

    ReplyDelete
  4. Not that I understand your language, but it doesnt matter. Your images for speak for themselfs which they absolute does. This appeal to me, the black several streak, like an huge spider.
    I have too a blog, who hasnt. I cant get through with http://yellowgrey.wordpress.com because it been stopped and therefore it be Anoniminis.

    ReplyDelete
  5. Barbro, thanks for your comments. I appreciate you are trying to get through. Let me help you here.
    when you see "Pasirinkite profili" you can select:
    "vardas/URL" and then enter your name in the first line and your blog's address in the second. That way your post will have your name with a link. However sometimes it does not go through the first time and you can see some red dash below buttons, but you can try again "Ideti komentara" and it should go through.
    I am off to explore your pictures, thanks for the address.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.